1/4 hledání Google má na svědomí YouTube

youtubeO tom, že koupí YouTube získal světově proslulou značku, která je synonymem pro online video, není pochyb. Nedávno uvedený vyhledávací formulář přímo ve vkládaných videích a report qSearch od ComScore z minulého měsíce navíc dávají tušit, že YouTube by mohlo být pro Google v budoucnu jedním z hlavních zdrojů příjmů ze search advertisingu.

Ze 2,73 miliardy hledání přes Google ve Spojených Státech, což je 8,5% nárust ze 2,52 miliardy v minulém měsíci a 114% nárust z 1,28 miliardy hledání v listopadu 2007, je YouTube zodpovědné za celých 25,4 % hledání Američanů přes weby, jež vlastní Google. V minulém roce v listopadu to bylo 17,4 procenta. Ještě zajímavější je to, že samotné YouTube vygeneruje více hledání než celé Yahoo, které proti říjnu zaznamenalo 0,1% pokles, meziročně 2 %. Níže ještě přebíráme tabulky U.S. Core Search ze zmíněného reportu (tyto YouTube nezahrnují).

comscore-search-share-nov08



Odebírejte BuzzMag na email

Zavřít
Starší příspěvky:
Hardware trendy: Nástup kapesních projektorů

Kromě dalších letošních změn se BuzzMag chystá více pokrývat také trendy v hardware. Pro začátek nabízíme článek přejatý z blogu...

Zavřít