FIM Serve: News Corp spustí vlastní reklamní síť

Fox Interactive MediaPrezident Fox Interactive Media (FIM) Peter Levinsohn dnes na Reuters Media Summitu prozradil, že má News Corp vážné plány v online reklamě, a svoji vlastní síť, které ve firmě říkají FIM Serve plánují spustit už v polovině roku 2008. Ač původně měla sloužit k prodeji reklamy na MySpace, přerodila se v “plnohodnotnou” reklamní síť určenou také dalším vydavatelům, podobně jako je tomu u Google AdSense, YPN a dalších.

News Corp je tak na dobré cestě stát se (po Googlu) internetovým hráčem číslo dva. Kromě kšeftu století, když v roce 2005 Murdochovo News Corp koupilo MySpace na 580 milionů dolarů, má tento mediální gigant ve svém webovém portfoliu také třeba IGN, widget službu Flektor, Photobucket nebo Rotten Tomatoes. Na MySpace News Corp chystá jak podporu OpenSocial, tak vlastní platformu pro aplikace a la Facebook, nově také news feed a la Facebook, podle TechCrunch UK se chystá koupit profesionální social síť LinkedIn. Myslím, že ani příští rok se rozhodně nudit nebudeme.



Odebírejte BuzzMag na email

Zavřít
Starší příspěvky:
BuzzMag partnerem Open Web Awards: Nominujte svoje oblíbené weby

Mashable, blog zaměřený na web 2.0 a social sítě, spustil unikátní kolaborativní anketu o nejlepší weby a BuzzMag se zařadil...

Zavřít