Motoristé: Na sociálních sítích jsou nejčastěji majitelé značek Audi, Infiniti a Hummer

Emarketer publikoval čísla ze zajímavé studie, kterou v říjnu 2010 vydala společnost The Media Audit.

Na základě dotazování 65 tisíc amerických zákazníků bylo zjištěno, že nejvíce sociální média používají vlastníci značek Audi, Infiniti a Hummer.

Nejméně pravděpodobně potom v nedávné době sociální sítě použili majitelé značek Lincoln/Mercury, Cadillac a Buick.

Nejlépe nedopladla také značka Ford, která přes veškeré snahy využívat sociální sítě dosahuje 52,1 procent sociálně aktivních zákazníků. Proti tomu první Audi má u 69,6 procent svých zákazníků šanci najít ty spokojené, kteří budou značku šířit dál. A to je svatý grál sociálních médií, ne?

Audi 69,6 %
Infiniti 69 %
Hummer 68,4 %
Saab 68,1 %
Suzuki 65,2 %
Volkswagen 64,1 %
Land Rover 63,9 %
Acura 62,9 %
BMW 62,5 %
Honda 62,1 %
Volvo 62,1 %
Mitsubishi 61,5 %
Mazda 61,3 %
Mercedes 60,4 %
Kia 59,7 %
Lexus 59,2 %
Porsche 57,8 %
Nissan 57,2 %
Toyota 57 %
Saturn 56,5 %
Jaguar 56,3 %
Daewoo 56 %
Dodge 55,8 %
Jeep 55,5 %
Subaru 55,5 %
Isuzu 54,7 %
Geo 54,4 %
Pontiac 52,8 %
Hyundai 52,7 %
Ford 52,1 %
Chevrolet 51,5 %
GMC 51,3 %
Chrysler 49,1 %
Oldsmobile 46,2 %
Lincoln 43,8 %
Mercury 43,8 %
Cadillac 43 %
Buick 38,2 %


Odebírejte BuzzMag na email

Zavřít
Starší příspěvky:
Keby som bol veveričkou na tejto hore, tak nenávidím Nike

Zavřít