Rozhovor s profesionálem na internetovou reklamu

 Vypadá to, že asi začnu číst Lupu. Alespoň pokud tam mají častěji takovouhle legraci. Nečekal bych, že tady budu citovat Lupu, a ještě ke všemu tolik. Poté co jsem ale narazil na rozhovor s Karlem Pavlíčkem z Billboardu, nemůžu jinak. Google je u nás mýtus a český trh je dynamický!

Naše celá síť BillBoard nám dává výhodu. Když se malá stránka registruje do Google AdSense, bude mít s největší pravděpodobností smůlu. Ani jiné systémy ji nepřijmou, protože budou mít strach z click fraudu.

(…)

Vy si nějak hlídáte neplatná kliknutí?

Inzerent si samozřejmě kupuje kliky, ale není dané, že provozovatel musí dostat za kliky zaplaceno. Naše spolupráce s ním může probíhat například na bázi nějakého paušálu s kombinací dalších reklamních formátů.

(…)

Pro nás je textová reklama Billboard jedním z nejzajímavějších produktů, který máme. CTR je řádově pětkrát vyšší, než má průměrný kontextový systém: přes jedno procento.

O něco dříve…

Nejsem specialista na reklamu v zahraničí, ale dle mého žije třeba takové Německo stále v obavě z internetové bubliny a investice jsou velmi opatrné.

A ještě perla na závěr…

Má na českém Internetu budoucnost placený obsah? Jsou uživatelé ochotni platit?

Archiv vydavatelství Economia už je třeba placený. I jakoby obsah „zdarma“ je ve skutečnosti placený reklamou.



Odebírejte BuzzMag na email

Zavřít
Starší příspěvky:
Nová “social” služba Googlu: Shared Stuff

Přes Google Video se "proflákla" nová služba Googlu - Shared Stuff. Přibylo nové tlačítko, pomocí kterého můžete danou stránku nasdílet...

Zavřít