Média, marketing, technologie, byznys. Odebírejte na email.

Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 24. 10. 2014, 20:42

Jak Balikonoš.cz na Shopcamp přišel

Před nedávnem se konal jakýsi svátek pro všechny eshopáře. Říká se tomu Shopcamp a jedná se o konferenci, která je určena pro provozovatele e-shopů a jejich zaměstnance, pro e-marketingové poradce, a pro poskytovatele služeb e-shopům i e-campům. Jedním z partnerů byl i nadějný startup Balíkonoš, který můžete znát z našeho rozhovoru s Alexem Brunou.

Zobrazit   Sdílet
Margareta Křížová 24. 10. 2014, 18:24

Inovační koktejl v Českých Budějovicích

Celý týden se chystám napsat o pondělním českobudějovickém Inovačním koktejlu. Bylo to inspirativní a příjemné odpoledne v coworkingovém centru. Sedm projektů, sedm prezentací. Zopakuju, že obdivuju každého, kdo vstane z gauče a něco dělá, ať je to čtyřkvadrantní frekvenční měřič pro vodní elektrárny, software pro affiliate marketing nebo tekutý karamel. Prezentace pro investory nebo-li elevator […]

Zobrazit   Sdílet
Médiář.cz 24. 10. 2014, 16:33

Nové příběhy Krtečka natočí čínská televize

Projekt animovaného seriálu domlouval v Číně i prezident Miloš Zeman s místopředsedou tamní vlády Ma Kchajem.

Zobrazit   Sdílet
MediaGuru 24. 10. 2014, 15:29

MZe podpoří domácí potraviny kampaní za 60 mil. korun

Hlavní roli v televizním sponzoringu kampaně si zahrál ministr zemědělství Marian Jurečka. celý článek »

Zobrazit   Sdílet
Michal Berg . czMichal Berg . cz 24. 10. 2014, 15:15

Hledám kolegu nebo kolegyni

V poslední době v eSports.cz rosteme víc než kdy jindy, počet projektů i jejich náročnost roste a i díky mým dalším aktivitám cítím, že potřebuju část své denní pracovní náplně předat někomu dalšímu, abych měl dost prostoru se věnovat tomu podstatnému. Hledám tedy někoho, koho by bavilo dělat to, co dělám já, a byl by …

Zobrazit   Sdílet
MediaGuru 24. 10. 2014, 15:03

Značky se stále častěji stávají i vydavateli

Ke Coca-Cole či Red Bullu se přidává Mozilla, z českých například Sazka. celý článek »

Zobrazit   Sdílet
Padákův deníček 24. 10. 2014, 14:30

Roman Nováček a Gorila Mobil

Začátkem července 2014 oznámilo O2, že kupuje Gorila mobil, firmu, která podobně jako Dáme Jídlo přišla do Kebooly pár měsíců před svým oficiálním startem a začala si domlouvat analýzu dat. Pokud si dobře vzpomínám, přišli nám jako parta pankáčů – není normální, že vám někdo zavolá, a když mu řeknete, že mu rádi pomůžete, pošle vám rovnou velkej balík peněz jako zálohu za (dosud oficiálně neobjednaný) služby… Jeden z pankáčů je Roman Nováček – mozek, co přemýšlí trošku jinak, než vy nebo já.

Střih o 1.5 roku dozadu.

Je 23.4.2013 a já jedu do TechSquare za Romanem, co toho času stojí za firmou tarifomat.cz. Upřímně se mi tam moc nechtělo. Z tarifomatu se vyklubala firma s neuvěřitelně těžkým postavením (dostávají provize od operátorů poté, co jima dohozený klient 1/2 roku bezchybně platí) a se složitým obchodním funnelem plným pastí typu “kurýr nenašel adresu udanou ve formuláři”. Vyloženě klient pro nás, jen by potřebovali sedět na 30x maržovějším produktu. Zatli jsme zuby a Vojta Roček celej projekt zpracoval k všeobecné spokojenosti. Jinak to nešlo – náš VP of Propaganda jasně napsal, že je na nás spolehnutí – a kdo by si s Goebbelsem zahrával, že? :)

Toho času získal tarifomat perfektní přehled nad celou svojí pipeline (až 1500 poptávek denně), dneska Roman říká, že prvně pochopili, co se ve firmě děje.

O 7 měsíců později zvoní telefon a volá Roman. Tajuplně mluví o virtuálním operátorovi a začíná s náma připravovat design firmy řízené metrikami. Jakmile se někdo takhle chová, přestávám být schopnej udržet pozornost při čemkoliv jiným a začne mě to zajímat. Ze začátku to vypadalo jako řeči, ale pak přišly peníze a hned za nima první zadání, schůzky a plánování, co přesně budem řešit.

Gorila mobil byl další virtuální operátor (v rámci sítě O2), co se snaží být cool – podívejte se na jeho YouTube kanál. Cool styl ale není ingredience úspěchu…

Roman si s naší pomocí postavil denně aktualizované dashboardy, ve kterých sledoval aktivační funnel s rozpadem na marketingové kampaně. V O2 na to koukali jako bacil do lékárny. Počet aktivovaných SIM roste, nákladová cena klesá – všichni slaví. Jen Romanův tým ne. Lidi tarify nepoužívají, jak si v Gorila Mobil představovali. Co teď?

Pátek: “Zavrtáme se do GoodData Dashboardů a vymyslíme to!”

Neděle večer: Claim “Gorila mobil – nejvíc internet, FUP you!” se mění na “Hodina volání za 5 Kč a tolik dat, kolik potřebuješ”.

Kompletní switch pozice značky, která se spoléhá pouze na data! Mrazí mě v zádech, a zatímco si v kanclu hrajeme ping-pong, Romanův tým válí dál! 5Kč/hod zafungovalo – mají tvrdá data k dalším vizím, jsou odvážný a plný energie. Romanova filozofie, že data slouží k popisu dnešního stavu a zároveň validaci, zda podnikáním točíme kormidlo správným směrem, se v praxi ukazuje jako super úspěšná. A stejně jako v Dáme Jídlo, i Gorila mobil prostupují data – “nebyl čas něco schovávat, všichni (call centrum, O2, investoři, partneři) ví všechno” – počty objednávek za den, srovnání oproti minulému týdnu/měsíci, ceny objednávek, ceny aktivací, počty lidí v zákaznické bázi, jak dobíjejí, kde dobíjejí… Bohužel tahle pouť  trvá jen 3 měsíce – projekt je tak úspěšný, že jej O2 kupuje a Roman chvíli na to odchází do svého nového působiště – a Keboola tím získává dalšího zákazníka, který vypadá neméně super – ostatně kdo máte kryt na mobil třeba z pravýho třešňovýho dřeva? Jsem zvědavej, jak se (datově) postaví k věcem jako je doživotní záruka bambusovýho pouzdra na iPad :-)

Roman je v těchto dnech v Číně a cpe se tam kuřecíma pařátama – takže jsem s ním udělal jen stručnej asynchronní rozhovor přes Google Docs :-)

PŠ: Romane, co bylo na začátku Gorila mobil nejtěžší?

RN: Přesvědčit O2, že musíme takhle agilně fungovat a že není čas na meetingy. Chtěli jsme firmu kompletně zaměřenou na marketing a 100% řízenou daty. Na začátku tomu nikdo (v O2) nevěřil. Dneska (po akvizici Gorila mobil) chtějí (O2) to samé, co jsme měli my (kolik včera stály aktivace a z jakých kanálů jsme je měli). Kope tam za to Dušan Šimonovič a Jiří Caudr – snad budou úspěšný! Když přesně víš, co se ve firmě děje, nemusíš spekulovat. To ti dává obrovskou sílu rozhodovat a makat, protože přesně víš, co děláš. Žádný bloudění ve tmě. Tohle odděluje zrna od plev :-)

PŠ: Jak to myslíš, “odděluje zrna od plev”?

RN: Když nemáš o co svoje rozhodnutí opřít, vytváří ti to – jako manažerovi – vůči investorům jistý polštář, takové semi-alibi. Když něco nevyjde, vždycky můžeš říct, že se změnil trh nebo zapůsobila nějaká externalita. Snadno věci okecáš. Pokud ti většinu rozhodnutí podkládají data a každý ti přes ramena kouká na tvoje výsledky, tak jdeš se svojí kůží na trh. Když něco poděláš, je v datech vidět, jaký okolnosti byly před rozhodnutím a jaké jsou dneska. Já to mám rád a nemůžu to dělat jinak – moje hlava takhle funguje :-)

PŠ: Jak se ti s náma dělal druhý projekt? 

RN: Jakmile jsme přesvědčili partnery, že budeme stavět “metric driven company”, byl největší kus dostat tam všechny data. Informace ze sítě, z marketingových tabulek, google analytics, pošty, kurýra, CMS atd. Hodně nám pomohl Martin Hakl a jeho firma Breezy, která dělala web a napojení všech našich dat na vás.

PŠ: Mohl bys něco ukázat?

RN: Jasně, trochu jsem zamazal osy… Asi se hned zeptáš, co to je a jak jsme s tím pracovali, co? :) V tom grafu je vidět, jak se nám dařilo aktivovat SIMkarty v čase. Přerušované čáry jsou lineární extrapolace – tedy zjednodušení průběhu (vyjádření trendu) – abys v grafu viděl, jestli to má “tendenci” růst nebo stagnovat. Tenhle graf jsme měli na dashboardu a mohl sis ho filtrovat podle kanálu, ze kterého SIMkarty přicházejí – například PNS (trafiky). Stejně tak jsme se mohli dívat, jaké aktivace máme podle marketingového kanálu. Kliknutím na body v grafu se otevřel jiný dashboard, kde bylo vidět, kolik peněz nám z daného balíku aktivací padá a jak se lidi chovají. Na obrázku se to špatně předvádí – lepší je to ukazovat :)

PŠ: Mám tendenci se lidí ptát, jaký byl jejich “aha moment” – takové to “Do p*či, kormidlo doleva!” – podělil by ses o něco?

RN: Utráceli jsme něco kolem 1,5MKč/měsíčně. Výkonost marketingu byla super! Když jsme ale různě daty drillovali, všimli jsme si, že máme v bázi několik kampaní, které jsou špatné a celé to táhnou dolů. Paradoxně to nebylo vidět, protože jiné věci byly naopak extra kvalitní. Kdybychom nedrillovali do detailů a dívali se jenom na průměrné výsledky, tak na to nikdy nepřijdeme. Prostě jsme měli extra kvalitní kampaně a extra špatné kampaně, v průměru to bylo OK. Když jsme ale šli do detailu a na tohle přišli, tak jsme okamžitě ty nefunkční kanály stopli a druhý den všechno dělali od znovu. Denně jsme expedovali 500 SIM karet a věděli jsme, kolik nás stojí, za jak dlouho se přihlásí do sítě, kolik utratí, jak dlouhou zůstanou. Mohli jsme “v klidu” spát :-)

PŠ: Takže data guy forever?

RN: Tak to si piš :-) V každý další firmě bude datová analytika to první, co budu řešit. Díky tomu, že do firmy vidíme, tak máme mnohem větší odvahu riskovat a zkoušet nový věci.

Zobrazit   Sdílet
Pricing idiot's Blog 24. 10. 2014, 13:31

Video k novým školením

Milí přátelé, Právě jsem zveřejnil nový koncept školení Pricing Idiot Academy spolu s termíny prvních dvou školení tohoto cyklu – Smart Pricing 1 a Smart Pricing 2. Bližší informace o školeních                                  Aktuální termíny Přihlašování na školení Pro bližší představu jsem pro Vás natočil video, které ve zkratce přibližuje vše, co od školení můžete očekávat Těším […]

Zobrazit   Sdílet
MediaGuru 24. 10. 2014, 12:28

Insider končí 31. října, náhradou je HN Digital

Economia nabídne předplatitelům deníku Insider přístup do elektronických HN. celý článek »

Zobrazit   Sdílet
Ottocopy blog 24. 10. 2014, 11:53

Češi – národ cedulek

Může za to jeden můj kamarád. „Tyvole, všimnul sis někdy, jak sou u nás všude ňáký cedulky s debilníma nápisema?“ Tak jsem si toho začal všímat.

Zobrazit   Sdílet
Apparade.cz: iPad, iPhone a jeho aplikace 24. 10. 2014, 11:29

Prima Point: další mapovka na téma „místa v okolí“

Občas máme pocit, že aplikací typu „najdi a ukaž v okolí taková a onaká místa, body zájmu“ je snad polovina ze všech, které nám prošly rukama. Restaurace, hotely, kostely, bankomaty, benzínky, koupaliště, muzea, cokoli si vymyslíte.

Prima Point má rozumnou myšlenku zkonsolidovat toto všechno – nebo aspoň „co se dá“ – do jedné appky. Nač mít [...]

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 24. 10. 2014, 10:43

Tisková zpráva: eMerite.cz umí předem určit účinek každé reklamy

Konkrétní číselné hodnoty toho, jakou pozornost, emoce a míru zapamatování vyvolá určitá reklama, dokáže pomocí přístrojů s medicínskou certifikací stanovit společnost eMerite. Z desítek provedených neuromarketingových výzkumů odvodili specialisté eMerite…

Zobrazit   Sdílet
CzechCrunch 24. 10. 2014, 10:02

Aktuální mizerný stav české startup scény a bizarní plán Seznamu

6293322182_ef93aafbee_oPavel Zima se včera na CIFu rozpovídal o startupech a o tom, jak je vnímá Seznam po svojí zkušenosti se StartupYardem. Protože jsem už …

Zobrazit   Sdílet
Médiář.cz 24. 10. 2014, 09:55

Sazka vytvořila „superredakci“ pro PR i marketing

“Hranice mezi PR a marketingem se stírají, sblížit komunikační kanály se nám vyplatilo,“ popsal Václav Friedmann ze Sazky.

Zobrazit   Sdílet
MladýPodnikatel.cz 24. 10. 2014, 08:00

Firma od koruny: Jaký minimální základní kapitál zvolit?

Nový občanský zákoník sice umožnil založení nové obchodní společnosti od koruny, ale otevřel tím novou otázku – jaký minimální.. přejít na článek

Zobrazit   Sdílet
MediaGuru 24. 10. 2014, 07:30

Interbrand: Nejlepší značkou je stále Apple

V čele aktuálního žebříčku Interbrand se stále drží Apple, Google a Coca-Cola. celý článek »

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 24. 10. 2014, 06:33

OBRAZEM: Jak by vypadali superhrdinové v růžových kostýmech s Hello Kitty?

Tentokrát si Photoshop experti opravdu vyhráli. Oblékli totiž superhrdiny do růžových kostýmů s Hello Kitty. Jak růžová sluší Thorovi, Supermanovi, Spidermanovi nebo Gandalfovi? Podívejte se na jedinečné fotografie.

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 24. 10. 2014, 06:29

OBRAZEM: Povedené reakce lidí, kteří si „dali panáka“

Britský umělec a fotograf vytvořil sérii povedených fotografií, na kterých zachytil reakce svých přátel po vypití tvrdého alkoholu. Jedná se tak o unikátní projekt, který nemá obdoby. Jak reagujete vy?

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 24. 10. 2014, 05:51

Aukce za všechny prachy: Prodává se česká advanced vylepšená verze Porsche 911

Na Aukru se občas objeví skutečně zajímavé inzeráty. Můžete tam pořídit cvičeného španělského slimáka, kolík na zabíjení upírů a zombie, 757 prázdných krabic od pizzy nebo arciveterána typu Porsche MG Ferrari. To poslední zní obzvlášť lákavě, že?

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 24. 10. 2014, 03:19

Jak často ve světě padá internet?

New York nikdy nespí. Internet na rozdíl od něj ano. Tedy ne doslova a ne že by to bylo dobrovolně. Ale občas prostě padá. Však se vám to určitě taky někdy stává. A není to nic příjemného. Nicméně teď tu máme pěkný přehled toho, že v tom nejste sami. Internet padá po celém světě a to prakticky neustále.

Zobrazit   Sdílet
404M.COM 24. 10. 2014, 01:52

Penalizace warez webů na Google je v plném proudu

Ohlášený algoritmus Panda pirát 2.0 (pracovní název) je tady. Na rozdíl o posledního Tučňáka 3.0, který prozatím zasáhl méně jak 1 % výsledků v US, zasáhl watez weby opravdu tvrdě. Serveru torrentfreak.com se podařilo…

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 24. 10. 2014, 00:09

VIDEO: Halloweenský žert na motivy filmu Pátek třináctého

O brutálním hallowenském žertu Vitalyho jsme psali již včera. Nicméně Vitaly není jediný, který si v období Halloweena dělá z lidí srandu. My si nyní ukážeme video YouTube kanálu pranks, jenž se na podobné vtípky taktéž zaměřuje.

Zobrazit   Sdílet
Kombajnova strojovna 23. 10. 2014, 17:34

Jak si foodloveři pochutnali na ňamce od McDonalds

Za 3 dny skoro 2 miliony views, v hlavní roli McDonalds trochu jinak. Všem foodlover-ům totiž moc chutnalo. Jak je to možné? Netušili, že je to jídlo z mekáče, ale mysleli si, že jde o organické jídlo… Protože pánové nemluví anglicky, zapněte si titulky, ať rozumíte…

Zobrazit   Sdílet
Apparade.cz: iPad, iPhone a jeho aplikace 23. 10. 2014, 17:17

Zelený Raoul za všechny peníze

Týdeník Reflex a Zelený Raoul: dvě legendy, druhá uprostřed té první ale pověstí ji přerůstající. Týdeník Reflex zůstává výrazným časopisem (i když můžeme žehrat že “už to není to co bylo”), ale číst tři roky stará čísla nebudeme, a to dokonce i přes řadu nadčasových témat. Komiks Zelený Raoul – vyjadřující se naopak vždy pouze [...]

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 23. 10. 2014, 17:08

Šokující zpověď amerického dispečera záchranné služby!

Dispečer záchranné služby má velmi náročné povolání. Musí čelit neustálým vtipálkům, kteří zatěžují linku a na druhou stranu pomoc člověku v nouzi. O tom, že je hranice mezi těmito dvěma…

Zobrazit   Sdílet
Motejlek.com 23. 10. 2014, 17:04

PKP Cargo vypršela exkluzivita na jednání o koupi AWT, ale už brzy podá nabídku

Před třemi dny vypršela lhůta, kterou měla polská železniční nákladní společnost PKP Cargo na exkluzivní vyjednávání s majiteli holandské přepravní nákladní společnosti Advanced World Transport (AWT), jimiž jsou Zdeněk Bakala a jeho rodina a minoritně René Holeček.
Poznámka: Článek je přístupný pouze registrovaným uživatelům.

Zobrazit   Sdílet
Pricing idiot's Blog 23. 10. 2014, 16:32

Která nabídka je pro zákazníky přesvědčivější – „sleva 25-50%“ nebo „sleva až 50%“?

Minulý týden jsem vyrazil na nákup do obchodního centra a sledoval jakou volí jednotliví prodejci strategii pro komunikaci slev. Různou. I když mají slevy podobné. Chtěl bych vám dnes trochu poodhalit, jakým způsobem vnímají zákazníci různé druhy komunikace slev. Vraťme se k původní otázce. Pokud zákazník uvidí v reklamě rozpětí 25-50% sleva, bude předpokládat (správně […]

Zobrazit   Sdílet
MediaGuru 23. 10. 2014, 16:19

Projekt N novinářů Sme od listopadu, bude placený

Vznikající projekt redaktorů Sme se jmenuje Projekt N, uvažuje i o tištěném médiu. celý článek »

Zobrazit   Sdílet
404M.COM 23. 10. 2014, 15:01

V Maďarsku se bude danit internet

Připadal vám nápad vybírat poplatky za prázdná média jako z jiného světa? Tak jsem zvědaví, co řeknete na návrh maďarské vlády, který zpoplatní přenesená data. Respektive na ně uvalí daň 150 forintů (cca 13,5…

Zobrazit   Sdílet
Médiář.cz 23. 10. 2014, 14:07

K Dotyku přibudou tři tabletové časopisy

Další tituly Tablet Media postupně začnou vycházet v listopadu. Týdeník Dotyk Byznys povede Libor Akrman z Economie.

Zobrazit   Sdílet
MediaGuru 23. 10. 2014, 13:06

Tablet Media spustí tři nové tabletové tituly zdarma

Portfolio Tablet Media se od listopadu rozšíří o tři nové tituly, zaměřené na šlechtu, bydlení a byznys. celý článek »

Zobrazit   Sdílet
404M.COM 23. 10. 2014, 12:38

Se sociálními sítěmi je práce, ale musí se používat všechny

Propagace značky, ať už se jedná o blog, eshop anebo své jméno, je na sociálních sítích dneska nutnost. Tedy pokud se chcete posunout dál. Jakmile to začnete „flákat“ tak se to negativně odrazí na…

Zobrazit   Sdílet
MediaGuru 23. 10. 2014, 12:20

Financial Times prodává online reklamu podle času

Tradiční mediální značka se snaží ustavit nový parametr prodeje online reklamy. celý článek »

Zobrazit   Sdílet
CzechCrunch 23. 10. 2014, 10:46

Tvůrci české konkurence Bitcoinu rozdávají sto tisíc jednotek zdarma

czcCzechCrownCoin (CZC) je název relativně nové měny, která byla uvolněna v srpnu tohoto roku a již od září je k dispozici na burzách Bleutrade, Allcoins, CCnex, …

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 23. 10. 2014, 10:43

Tisková zpráva: KYBEZ: Nabízí pomoc v oblasti kybernetické bezpečnosti

Žijeme ve společnosti, která se spoléhá na informační systémy a začíná být na nich závislá. Ohrožení jejich funkčnosti může způsobit ohrožení fungování základní infrastruktury potřebné pro život. Reálnou pomoc přináší…

Zobrazit   Sdílet
MediaGuru 23. 10. 2014, 10:14

Zima: Seznam.cz se střetne s TV o večerního diváka

Pro expanzi firmy potřebuje tuzemská internetová jednička globální trhy. celý článek »

Zobrazit   Sdílet
Médiář.cz 23. 10. 2014, 09:00

Evropa 2 rozšíří Ranní show i na víkend

Rádio Evropa 2 bude svou Ranní show vysílat nově i v sobotu a v neděli, v čase od 7 do 10 hodin. Její tradiční vydání od pondělí do pátku dál moderují Leoš Mareš a Patrik Hezucký, moderátory víkendové show Zora Hejdová, Tomáš Zástěra a Jindřich Ekl.

Zobrazit   Sdílet
Médiář.cz 23. 10. 2014, 08:39

Tržby Primy klesly o 11 %

Tržby televize Prima byly ve třetím čtvrtletí meziročně o 11 % nižší. Oznámila to švédská Modern Times Group, poloviční vlastník Primy, v dnešní zprávě o hospodářských výsledcích celé skupiny. Pokles je podle MTG důsledkem vysoce konkurenčního prostředí na tuzemském televizním trhu a „lehce nižšího“ podílu na sledovanosti, který Prima letos zaznamenala.

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 23. 10. 2014, 08:00

OBRAZOM: Umelec vyrezáva tie najlepšie halloweenske tekvice

Podľahli ste čaru amerického Halloweenu a chystáte sa vytvoriť strašidlo z tekvice? Aj pri obyčajnom vyrezávaní dyne môžete ukázať čo vo vás je a zaujať celý svet. Neveríte? Inšpirujte sa…

Zobrazit   Sdílet
MediaGuru 23. 10. 2014, 07:53

Tržby skupiny Prima ve čtvrtletí jsou nižší o 11 %

Televizní skupina Prima se srovnává s návratem inzerentů na konkurenční TV Nova. celý článek »

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 23. 10. 2014, 07:32

Naučmese Fest znovu překvapil: Jak funguje lidský mozek, tělo nebo třeba origami?

Přes 90 účastníků se v sobotu 18. října nahrnulo do prostor pražského Impact Hubu, kde probíhala tradiční akce plná networkingu, sdílení a získávání nových dovedností.

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 23. 10. 2014, 07:15

Brutální halloweenský žertík v podzemních garážích

Vitaly a Nick Santonastasso se inspirovali známým filmem „Texaský masakr motorovou pilou“ a připravili tak lidem v podzemních garážích hrozivé překvapení.

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 23. 10. 2014, 07:13

OBRAZEM: Street-artista zapojuje do svých maleb i největší přání bezdomovců

V ulicích LA se opět objevil jeden nadějný street-artista! Říká si SkidRobot a je ojedinělý tím, že do svých kreseb zapojuje i bezdomovce. Proč? Vždycky na zeď za nimi přikreslí jejich největší přání.

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 23. 10. 2014, 04:52

Snapchat ukazuje inteligenci svých uživatelů: Trenér poslal svému týmu video, na kterém masturbuje

Ať už Snapchat používáte či nikoliv, jistě si dokážete velmi dobře představit, jaké fotky si tam dospívající často posílají. Snapchat je naprosto ideální platformou, po které se šíří fotky ve spodním prádle či dokonce bez něj daleko lépe než třeba na Facebooku.

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 23. 10. 2014, 04:29

OBRAZEM: Provokativní ilustrace, které nutí k zamyšlení nad Facebookem

Jistě znáte polského ilustrátora Pawla Kuczynskeho, o kterém jsme na Objevit již jednou psali. Jeho tvorba vyniká tím, že nutí k zamyšlení. V této galerii jsme vybrali jeho díla, které se zaměřují na Facebook. Poukazuje zde na mnoho aspektů této sociální sítě. Dokážete pochopit každou ilustraci?

Zobrazit   Sdílet
Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT 23. 10. 2014, 03:33

Sedmnáctiletá slečna zemřela při focení selfie

Že by za smrt mohlo selfie? Ano, je poněkud absurdní obviňovat fotku ze zavinění smrti. Nicméně posedlost selfie fotkami často sahá až za hranice šílenství. A tak se občas při focení selfie stane nějaká šílenost.

Zobrazit   Sdílet


Odebírejte BuzzMag na email

Zavřít