Média, marketing, technologie, byznys. Odebírejte na email.

Médiář 25. 5. 2015, 00:00

pondělí 25. 5.

Časopis Euro nově vychází s upravenou grafikou i obsahem. — Dokumentární Prima Zoom znásobuje počet premiér. — V biu Oko večer proběhne další soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 24. 5. 2015, 12:20

RockRadio končí se soutěžemi, ceny rozdává

“Vědomostní soutěže patří, podle našeho názoru, do rozhlasového pravěku,” prohlašuje jedna z programových sítí společnosti Media Bohemia v kampani od TWDC Prague.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 23. 5. 2015, 23:20

Mafra na Slovensku spouští videoweb HNtelevízia

V úterý 26. května startuje videoprojekt slovenské pobočky české Mafry Andreje Babiše. Pomáhal ho připravit i František Borovský, čerstvý šéf programu televize Barrandov.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 23. 5. 2015, 22:55

Marketérem roku je Gregořica ze Škody

Česká marketingová společnost ocenila výrazné marketingové počiny uplynulého roku.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 23. 5. 2015, 20:25

Nedvěd jako jednadvacítka prodává lístky na juniorské Euro

Ani Pavel Nedvěd si nechce nechat ujít červnové mistrovství Evropy fotbalistů do 21 let, zahrál v netradičním propagačním klipu.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 23. 5. 2015, 12:00

sobota 23. 5.

Na ČT1 odstartovala reality show Dovolená v protektorátu, na Nově Nejlíp vaří moje máma!

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 14:55

V Radě ČT zůstanou Dědič a Kratochvíl, zvolen i Kašparů

Novým členem televizní rady je Jaroslav Maxmilián Kašparů. Dvě z pěti volných míst poslanci zatím neobsadili.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 12:25

Barrandov nasadí vlastní seriál Soudkyně Barbara

Čerstvý programový šéf František Borovský přivádí ze Slovenska cyklus soudních případů.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 12:15

Heineken přibral ke kampani na Strongbow i Bistro

Pivovar rozšířil tým agentur propagujících jeho novou značku, teď kvůli sociálním sítím.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 11:45

Retail in Detail / FMCG Online

Sledujte revoluci v prodeji rychloobrátkového zboží přes internet

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 11:00

Lang z H1.cz přešel jako account do Adexpresu

Po Petru Marešovi sáhla agentura Jana Galgonka pro Petra Langa.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 10:40

Vašut, Paulus a Ihnačák v nové „reportážní“ reklamě Lidlu

Maloobchodní řetězec v televizi slibuje kvalitní suroviny a inspiraci od profesionálních kuchařů najednou.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 10:35

„Proč zrovna já?“ Chystá se kampaň na pomoc obětem trestných činů

Probační a mediační služba vypsala zakázku na regionální kampaň za 4 miliony Kč.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 03:45

Když Honza Řežáb přiveze do Prahy svou show

Co jsme viděli a zažili na digitální konferenci Engage 2015, to jsme hned řekli ve studiu.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 01:40

Módní bloggeři propagují sýr Leerdammer jako „základ šatníku“

Netradiční kampaň agentury Zaraguza udělala z taveného sýru produkt módy.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 00:35

T-Mobile i Radiokomunikace spouštějí „internet věcí“

T-Mobile novou technologií zamíří na firemní zákazníky, prodávat chce hlavně roční předplatné. Radiokomunikace zatím mluví jen o “připravenosti pro masivní nasazení”.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 22. 5. 2015, 00:00

pátek 22. 5.

Třetím dnem se v Praze završí digitální konference Engage 2015.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 23:55

Dopravce C. S. Cargo hledá do kamionů řidičky

Společnost zaměřená na nákladní dopravu kamiony spustila náborovou kampaň od agentury Jandl. Zaměřila ji netradičně na ženy.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 20:15

Časopis Euro upravil design

S vizuálním faceliftem přichází rozšíření obsahu, mimo jiné o spotřebitelské speciály.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 16:00

Engage 2015: sociální sítě se staly placenou platformou

Socialbakers Jana Řežába přivezli do Prahy svou show pro digitální marketéry. Slavná jména jako John Sculley prezentovala sociální sítě jako médium už vlivnější než televize.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 15:50

Šéfem Intersnacku je Šercl z Mondelez

Nový ředitel české pobočky bude zodpovídat i za region střední a východní Evropy.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 13:15

Doležal z McCannu vede klientský servis Nydrle

Do Nydrle přišel z agentury McCann Tomáš Doležal, v práci s klienty se zaměří především na datovou analytiku.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 13:05

mBank si na sociální sítě vybrala Manage Social

Agentura ze skupiny Ewing zajistí komunikaci a tvorbu obsahu pro sociální sítě české i slovenské pobočky internetové banky.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 12:00

Šlouf o dalším prezidentovi: tipuju Vláďu Dlouhýho

Miroslav Šlouf, někdejší vlivný zákulisní hráč a bývalý politický stratég Miloše Zemana, přednášel a odpovídal na semináři oborového PR Klubu.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 11:55

Meteopress ukončil vysílání své televize Meteo TV

Stanice o počasí ukončila vysílání televizního infokanálu Meteo TV do kabelových sítí, přeorientovat se hodlá na šíření videa do mobilů.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 10:40

Radní povolili rádiu BBC/Zet vysílat hudbu

Provozovatel Frekvence 1 či Evropy 2 dosáhl u regulátora další splněné mety na cestě ke zpravodajsko-informačnímu rádiu Zet. To staví na půdorysu bývalé sítě BBC.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 00:00

Reklamní trh v dubnu stagnoval, rostla jen televize

Výdaje do reklamy v českých médiích zůstaly v dubnu stejné jako loni, za první čtyři měsíce letoška rostly o 3 %. Trend ukazuje pravidelný monitoring Admosphere.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 21. 5. 2015, 00:00

čtvrtek 21. 5.

V pražském Karlíně pokračuje hlavním dnem třídenní digitální konference Engage 2015. — Marketingové novinky představil T-Mobile. — Miroslav Šlouf vystoupil na semináři PR Klubu.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 20. 5. 2015, 23:25

Mondelez v Česku mění ředitele i šéfa komunikace

Česká pobočka výrobce cukrovinek Mondelez provádí změny ve vedení. Přicházejí takřka přesně na den dva roky po reorganizaci jejích aktivit ve střední a východní Evropě.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 20. 5. 2015, 15:45

Feix ze Seznamu chce vést internetové sdružení SPIR

Jeden z manažerů české internetové jedničky Michal Feix plánuje kandidovat na předsedu Sdružení pro internetový rozvoj. Sdružení dosud předsedá Ján Simkanič z Internet Info.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 20. 5. 2015, 11:45

Teekanne má na sociální sítě Fairy Tailors

Výrobce čajů chystá novou koncepci komunikace, chce posílit aktivitu na internetu.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 20. 5. 2015, 11:15

AMI zajistí PR pro tradiční českou značku Zetor

Známý výrobce traktorů si v tendru na PR agenturu vybral AMI Communications.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 20. 5. 2015, 10:40

Tržby Seznamu vzrostly na 3,1 miliardy Kč

Hlavním příjmem nejnavštěvovanějšího českého webu zůstává jeho reklamní systém Sklik. Dělá 40 % jeho tržeb, tržby z Skliku loni rostly o pětinu.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 20. 5. 2015, 09:45

Šéf Primy Singer jako viceprezident MTG skončil

Po dvou letech a pěti měsících se má generální ředitel televize Prima Marek Singer soustředit opět výhradně na řízení v Česku.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 20. 5. 2015, 09:20

Ležák Gambrinus Nový Bohém uvádí kampaň dvou agentur

Agentury McCann a Triad Advertising propagují pivo využívající novou odrůdu českého chmele, které bude v prodeji pouze v květnu a červnu v hospodách a restauracích.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 20. 5. 2015, 07:30

Jak televizi doplňuje internet a jak se to zatím měří

Jak má vypadat crossmediální měření, se trh zatím neshodl. Mediální agentury mezitím samy vymýšlejí, jak co nejefektivněji rozložit investice do televizní a internetové reklamy.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 20. 5. 2015, 00:06

Čeští hokejisté zajímali miliony diváků

Od 1,25 milionu do 2,5 milionu činila sledovanost utkání s českou účastí na letošním mistrovství světa v hokeji, v průměru 1,87 milionu. Průměr celého turnaje je 0,73 milionu.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 20. 5. 2015, 00:00

středa 20. 5.

V sídle České televize proběhne výroční konference Digimedia, ČT ji přenáší živě po webu. — V pražském Karlíně začíná třídenní digitální konference Engage 2015. — Obě akce sledujeme na místě.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 19. 5. 2015, 18:15

Vydavatel Forbesu přivede do Česka i Newsweek

Americký časopis Newsweek se nedávno vrátil z internetu zpět na papír. V Česku má začít vycházet od listopadu.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 19. 5. 2015, 14:57

Prima Zoom zdvojnásobí délku bloku premiér

Dokumentární Prima Zoom bude dávat místo čtyř hodin premiér každý večer osm. Přichází s tím po startu stanice Barrandov Plus, jež večer a v noci také vysílá dokumenty.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 19. 5. 2015, 13:55

Underline podpoří věrnostní program „lišky“

Agentura Underline uspěla ve výběrovém řízení na dlouhodobou propagaci klientských výhod Českomoravské stavební spořitelny. Chystá převážně digitální kampaň.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 19. 5. 2015, 13:30

Nova na webu startuje pořad Maminy s rozumem

Každé úterý přibude na webu televize díl internetového cyklu o těhotenství a mateřství.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 19. 5. 2015, 13:30

Nova na webu startuje pořad Maminy s rozumem

Každé úterý přibude na webu televize díl internetového cyklu o těhotenství a mateřství.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 19. 5. 2015, 11:50

Pražský McCann bude dělat pro Walmark na devíti trzích

Výrobce potravinových přípravků hledal partnera pro trh střední a východní Evropy. McCann se ve finále utkal s agenturami Nydrle, Swimming Pool a Wunderman.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 19. 5. 2015, 11:35

Nova zavádí grafiku se spirálou a nové písmo

S hudebním a výtvarným redesignem Nova změní také přístup k image kampaním: místo sezonních se přeorientuje na dlouhodobou.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 19. 5. 2015, 05:55

Impuls má kampaň s třícentimetrovými lidmi

Nejposlouchanější české rádio se začátkem května představilo svou novou celoroční image kampaň od agentury Leo Burnett.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 19. 5. 2015, 00:00

úterý 19. 5.

Zajímavé akce se blíží, zajistěte si včas místo na přehlídce AppParade a na konferenci Marketing obrazem.

Zobrazit   Sdílet
Médiář 18. 5. 2015, 23:00

PR inkubátor získal tři klienty od módy

Agentura Tomáše Vrány zajišťuje PR pro Crumpler, ZasPas a Candy Flowers.

Zobrazit   Sdílet


Odebírejte BuzzMag na email

Zavřít