Totálně zaprodaný Robert Scoble

Bloger, který je písmenem “A” v A-listu blogerů po letech svůj obsahově výživný, ale vzhledově ošklivý blog redesignoval. Robert Scoble včera nasadil nový design a počkal si jak si ho TechCrunch “podá” kvůli reklamám. Nový Scobleizer totiž ke svému zviditelnění využívá jeho sponzor Seagate a zaměstanvatel Fast Company.

Super bloger Robert Scoble, který obhajoval že reklamy na blozích ničí důvěru, během dnešního redesignu přidal reklamy na svůj blog. Teď je aspoň jasno v tom, kdo drbe Scoblovy záda – Seagate (TechCrunch)



Odebírejte BuzzMag na email

Zavřít
Starší příspěvky:
Další “tech” akce v Praze: on AIR Tour 2008

Adobe se vydalo na turné po Evropě s cílem rozšířit popularitu AIR aplikací mezi programátory. Jednou ze zastávek je také...

Zavřít