Yahoo! spustilo Digg-like službu Buzz

Yahoo BuzzYahoo Buzz popisuje jako právě teď nejpopulárnější události, podle rozhodnutí lidí na Webu. Buzz skóre je založeno na vašich hlasech, hledáních, emailech a dalších. Nečekejte žádné “tech” zprávy jako na Diggu a podobně, ale spíše zpravodajství a la BuzzFeed, BigNews (Ask.com) nebo (také Yahoo-vlastněný) BuzzTracker. Zajímavé je, že právě BuzzTracker, který si Yahoo pořídilo minulé září za částku kolem 5 milionů dolarů, zůstal netknut a nikdy se nedočkal integrace do služeb Yahoo.

Velkým rozdílem proti Diggu je také fakt, že jsou agregovány pouze zprávy z předschválených zdrojů, které byly pro začátek omezeny na 100 webů. Pokud se váš web dostane mezi schválené zdroje, má potom šance (pokud se dostane na titulku) na přísun obřího trafficu – jak Yahoo sdělilo blogu TechCrunch, článek na Wired získal z linku na homege Yahoo 2 miliony návštěvníků během sotva dvou hodin. Zdroj: VentureBeat



Odebírejte BuzzMag na email

Zavřít
Starší příspěvky:
Online reklamní sítě získávají obří investice

Podle WSJ online mediálky Glam Media z Kalifornie a Adconion Media Group z Londýna od investorů čerstvě získaly po 65...

Zavřít